חיול הבוגרים מבין ילדי תנועת גיבורים קטנים, הינו תעודת הוקרה לחברה המכבדת ומקבלת גם את הבוגר בעל המוגבלות השכלית ונותנת לו הזדמנות להשתלב בחיי הקהילה. צהל עושה זאת בגדול.

אירוע החיול, הינו קרנבל ענק, צבעוני ומשעשע. הכנס הגדול ביותר של תנועת גיבורים קטנים בו משתתפים למעלה מ- 1000 ילדי התנועה, צוותי בתיה"ס, מתנדבים וחיילים. סה"כ למעלה מ- 2000 איש. מתקנים ומשחקי הפעלה כמו מתנפחים, אופניים וכ"ו, פזורים במתחם ונותנים חוויה גדולה ושמחה לילדים, לחיילים המסייעים לילדים בכל הפעילויות, למתנדבים ולשאר הנוכחים. האירוע נערך תחת חסותו של מפקד חיל הלוגיסטיקה המאמץ את התנועה. המקום מוכשר ערב קודם ליום האירוע, בבוקר מצטרפים כ-60 ג'יפאים מתנדבים, מבצעים סבבי נסיעה לגבעת חדיד. כ- 30 טרקטורונים של אתר המתנדבים "פנצ'ר" בנסיעה מעגליות באתר החורש של חדיד. כ- 20 אופנוענים מתנדבי אתר "דוגרי" המבצעים נסיעות במתחם ומלהיבים את הילדים ועוד ועוד.

בשלב השני, מתכנסים כל המשתתפים לאירוע המרגש – חיול הבוגרים. הרס"ר מארגן את המתחיילים הלבושים בבגדי ב' צהליים והחיילים במסדר צעידה והצדעה משולב, המתקבל ע"י מפקד חיל הלוגיסטיקה. המפקד בליווי ד"ר עו"ד יריב וינצר – נשיא תנועת גיבורים קטנים, סורקים את השורות ונפגשים פנים אל פנים עם המתחיילים. תהליך המסדר והצעדה, הינו הרגע החשוב והמיוחד  למתחייל/ת. חוויה ריגשית מלאת גאווה וביטחון לבוגר בעל המוגבלות השכלית.

לאחר הברכות, רוקדים ושרים ברחבה בעזרת אומן אורח.

תודה לכל שותפינו בעשייה ובהתנדבות באירוע.

לגלריית תמונות – אירוע חיול הבוגרים לצה"ל בחדיד 10.10.13  

לגלריית תמונות – אירוע חיול הבוגרים לצה"ל בחדיד 25.10.12

לגלריית תמונות – אירוע חיול הבוגרים לצה"ל בחדיד 3.11.11

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.